Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Thursday, October 13, 2011

Friday Mood....!!!!!!!

Salam sahabat....
meniti arie jumaat..snok le oiii...sebab sok dah cuti ..sbtu and ahad....xpayah kelibut kejar ke opis pagi2..kul 8am dah kat opis...bosan gak arie2 cam tu.....

friday....the best day of the day.....

Hari nie masih tak dan nak terjah apa2 info......

Hari ini terfikir nak wat gubahan kat blog nie ckit..bagi cantik..bagi sweet..baru best....

Now..nak cari info tuk kongsi di sini..mungkin petang ada cerita menarik....

oopppp...!!!!!!!!!!!!!.bercerita pasal info nie...aku tertarik satu blog pasal OTAK-OTAK....best kan makanan tu..dah jadi trend skunk mkn otak-otak sebelum nasi n lauk sampai kat meja makan..... restoran mamak pun dah jadi tempat jual otak-otak.....best tu.....aku fikir nak cari info yg lebih menarik pasal makanan nie......mesti best.....sb aku jadikan makanan nie satu pilihan dalam menu keluarga..yelah kalo sedara dtg dari jau ke rumah aku...mknan tu le aku cbuk cari jadikan juadah....hehehee.

Amin....selamat berkunjung.
.jika ko pergi dari blog ku...pastikan ko kembali..hehehehhe


dengar lagu....

No comments: