Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Thursday, November 24, 2011

Bonus Tahun 2011. Lirik lagu Popular Tahun 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Ku gembira tak terkata...bonus..ooooo..bonus.....terima kasih bos ku.....baiknya bos aku tahun nie...hehehe...moga bos dan syarikat dilimpahi rezeki berlipat-lipat ganda...leh agi aku dapat bonus-bonus berganda-ganda...hahahhah.

Biasa le hujung tahun le katakan..semua kita yang makan gaji pasti tertunggu bos bagi bonus.tahun makin dekat menghampiri END POINT...masa nie le semua gelisah pasal bonus...bagi yg ada keluarga dan anak2 tentu berkira-kira nak buat belanja buku dan baju sekolah...kerajaan memang bagi RM100/seorg.....tapi tu masih tak cukup..cuma cukup utk kurangkan beban ckit le...per pun terima kasih PM..ku.....tapi kawan..tu jugak salah satu BONUS terjun..hahahaha.....moga PM dilanjutkan usia dan dimurahkan rezeki dan Malaysia aman sepanjang umurku...heheheh......

Bagi yang bujang pulak..hahahaa...tau le ala tujunya kan...sendiri mau ingat....yelah aku pun pernah bujang..hahaha..shopping sakan le..kalo boleh seluruh shopping komplek kat malaysia nie nak diterjah.....tgok sekarang nie.....makin ligat shopping komplek tumbuh.....macam2 offer dibuat..sales 10% hingga 70%....tak ke rambang mata dibuatnya.....biasa le masa bujang.....semua yang ada nak di cengkaw  je.

caloteh tengah malam....bonus buatku tidur tak lena....hahahhaa

No comments: