Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Monday, April 9, 2012

hAPPi BiRTdaY CaYaNGku !!!

Tanggal 8 April adalah tarikh lahir anakku, so aku raikan dgn sederhana sahaja, bukan aku xnak jemput kekawang tapi masa amat mencemburui aku, aku pun wat jam-jam nak makan malam..heheheh...wat kat kfc je..tu pun xde wat tempahan apa2 kat kfc..kami main masuk tingkat atas dan apa agi...terus je le aktiviti arie jadi anakku tu..
Aku tgok dia bkn main snok lagi, aku siap videokan kerenah dia dan kami yg ada waktu.
Aku harap dia sihat sehingga akhir hayatku....aku nak tgok anakku yg bertuah nie hingga ujung nyawaku ada..heheheh..yelah ada rahsia kesihatannya yg aku sembunyi...semoga perjalanan hidupnya menggembirakan..ya Allah...berikan kesihatan yang terbaik buat anak-anakku semuanya.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Tengok cnie, kakaknya yg lebih ..hahahah....tapi kakaknya yg bagi hadiah kat dia malam tu, apa lagi dia sibuk le buka hadiah yg kakak dia bagi, sampai kami suk potong kek pun dia asyik sibuk nak tau kakak dia bagi hadiah apa....ibu dia belum bagi apa2 agi...tempah kek pun dah cantik..pic upin ipin..dia snok le...sampai tak tanya pun hadiah ibu or ayahnya..heheheh

No comments: