Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Monday, June 4, 2012

Pelaburan Emas Dengan Maybank

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Agak menarik dah tertarik pulak aku nie pasal PELABURAN EMAS...wooooww..best jugak jadi pelabur emas, banyak juga aku baca info tentang pelaburan emas..minat aku makin mendalam tentang program yang masa depan nie..ye le makin lama kita makin kurang energy...so apa kata kita simpan je sikit budget yang ada utk masa depan yang boleh buat kita duduk diam tapi kuarkan energy lebih..heheheh...


PELABURAN EMAS dengan maybank...inilah tajuk aku selalu search dalam laman net, hampir sepanjang masa aku membaca aktikel pasal Pelaburan Emas...pelbagai info aku dapat termasuklah labur emas secara fizikal atau labur dengan buku akaun dengan bank-bank yang terlibat. Telah aku teliti, Maybank memberikan info yang paling menarik utk aku yang baru nak berjinak melabur..yelah baru 1gm emas utk membuka akaun pelaburan emas dengan maybank dengan nilai harian emas , aku rasa cukup utk aku yang memang tak pernah cukup duit nie, mana tau dengan pelaburan emas boleh membuat aku ada simpnan utk masa depan.


EMAS didapati mengalami kejatuhan harga bermula 30 mei 2012, inilah yang pertama kali aku baca dalam aktikel yang aku jumpa dalam laman web, masa sesuai untuk membuat pelaburan..inilah pula aktikel buat aku terbuka biji mata aku terus utk mencari dan mencari serta memahami tentang info-info yang selama ini aku tak ambik kisah pun, entah macam mana aku tertiba tertarik le pulak utk tahun 2012, aku mula berfikir dan mengira budget yang perlu supaya aku boleh membuat pelaburan walaupun tidak banyak, mungkin boleh le sedikit2 memandangkan Maybank membolehkan kita membuka akaun hanya dengan nilai 1gm emas @ RM162..... ..ehh..ini agak je tau...


Walaupun aku masih belum membuka akaun pelaburan emas di Maybank, tetapi aku dah nekad akan buat dalam masa terdekat ini sebelum emas kembali mengalami kenaikan harga yang mendadak, ini bukan jangkaan aku tapi jangkaan para pelabur yang aku baca, dimana mereka menyatakan emas akan terus naik harga bermula tahun 2012 hingga 2015, ini bermakna aku perlu melabur sebelum emas naik. aku dah faham musim perayaan akan datang adalah musim orangramai sibuk membeli emas baru..yelah masing-masing utk bergaya dimusim perayaan, jadi ini adalah ciri-ciri utk kenaikan emas diluar jangkaan..betul tak!!!


Aku harap kali ini aku membuat sesuatu yang memang tepat utk masa depan, dan aku harap kali ini tidak akan membuat aku gigit jari lagi. walaupun sebelum ini, aku pernah juga membuat sesuatu yang tak masuk akal tapi kali ini aku berharap segalanya berjalan dengan lancar...insyallah



No comments: