Formula Duit Keras

Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Wednesday, August 29, 2012

Anak-Anak Ku Permata Hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Blogku masih beraya sakan..heheheh....pasal tu le kosong je nie.

Hari raya memang indah tetapi amat indah dibila kita beraya bersama org yang kita sayang atau yang terdekat dgn kita. Linangan air mata dipagi syawal sudah kering tahun ini...entah sejak anak bongsuku membesar aku makin menyerah kalah dgn kerenah dia yang cukup mencabar kesabaran aku..huhuhu...kedegilan dan kemanjaan amat menguji kesabaranku....tapi yang peliknya tahun  nie dia banyak melayan psp atau laptop sambil menonton cerita kesukaannya..pasal nak buka laptop cukup sekali ajar dah pandai nak buat camner....anak zaman siber...zaman aku dulu...adoiiii.......usah diceritalah..malu le...aku pun tak tau aper..hahahhahah....

Gadis genitku....amat suka bergaya....aku biasa le...pantang aje aku jumpa baju yng cantik yang menarik yang cute...pasti aku le beli....dia apa lagi..woooowww...cantiknya ibu...sayang ibu.....tak cukup lagi nie ibu nak lagi baju....rengek dia le tu...!!..bab baju..... bab makeup adoiiii...dia nak eyeshedow...adoiii...macam dah dewasa je permintaan..tapi hati seorg ibu macam aku nie....alah...bukan nak pakai pun dia nak simpan je..aku beli je...kalo sekolah ade aktiviti aku kasi makeup ckit...bukan main suke le dia.....tapi yang baiknya dia nie tak kisah jenama aper kita beli...murah ke mahal ke....yg penting...cantikk!!!

Si abangnya pulak.....adoii..naik remas lak aku nie, asyik2 baju bola,kasut bola, stokin bola, seluar bola...semua nak yang mahal.....aku siap warning nak yg mahal2 pandailah jimat duit sekolah..kalo tak nasiblah......dia amat pintar dan bijak menguruskan wang belanja sekolah semata-mata nak beli barang yg dia inginkan...aku tak kisah janji dia buat apa yg disuruh.Dia pun bukan minta sesangat aku beli baju yg lain-lain...yg penting apa dia nak dia dapat sudah cukup..kalo tak dapat pun abis dia diam je...memang menanggis jugak lah..pastu dia diam je...

Itu je kot cerita menarikku..terima kasih 

Sunday, August 26, 2012

Hari Raya Ku Indah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Hari Raya...Selamat Hari Raya.....Kuih Ku Masih Ada...Jom Mai lah Rumah....