Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..

Thursday, October 18, 2012

Physiogel Cantiknya Jariku Kini


Puas aku mencari produk untuk kulit yang kering dan gatal nie, baru terjumpa..tgk macam best je produk nie, dah 3 pharmacy aku pergi tapi tak de le pulak produk nie. Info yang diberi membuat aku teruja utk mencuba produk ini, memandangkan kulit aku sendiri yang tak kurang hebatnya kering dan masalah si gadisku yang eczema yang agak teruk, paling teruk bila dia dalam keadaan berpeluh abis gatallah seluruh badan. Naluri seorg ibu, pasti ingin mencari sesuatu yang terbaik buat si anak..betul tak.....!!!


Bila aku terbaca kisah ms jeannie lee nie, aku teringat kembali kisah lampauku yang mana aku jugak pernah menghadapi situasi seperti beliau, habis jari jemari aku pecah dan berdarah sehingga menyukarkan aku membasuh baju, pinggang mangkuk dan lainnya yang mana aku perlu gunakan sabun. Tapi waktu itu aku tak ada pulak info seperti losen ini, cuma aku diperkenalkan oleh kawanku dengan satu jenama ubat berbentuk pil dan dinamakan spirulina yang berwarna hijau, hampir setiap hari aku mengamalkan spirulina sehingga aku nampak perubahan pada jari jemariku....aku terus menggunakan sehingga aku betul-betul sembuh. walaubagaimanapun, kesan pada jari tetap ada, sebab lingkaran kat ibu jariku hilang dan kalo nak buat cap jari kat bank aku selalu tak lepas sebab bank sekarang guna thumbprint bukannya stampad macam dulu. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 17, 2012

Aku Tunaikan Janjimu

Tengok Genting Sebentar.....Sejuk......Penat....Paling Penting Tu Happy.....!!!
Dengan Gaya Bersahaja....Tetap nak bagi pos yang cantik jugak.....


Tengok jelingan si abang......adoiiii...tak de photo lain ke..hahahaha...kasi photo nie je..janji si abang pun masuk dalam ceritaku kali ini......




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...